09 septembrie, 2016

Minunile lui Dumnezeu

Sunt pretutindeni. Defapt, drept vorbind, nici nu cred ca ar trebui considerate minuni... cred ca la Dumnzeu acestea reprezinta normalitatea. Cred (cu adevarat) ca daca reusesti sa te pui in rezonanta cu Duhul Sfant, atunci numai asa se desfasoara viata ta... ca o minune. Lucrurile ti se intampla in virtutea inertiei, pe toate le vezi bune, pe toate le vezi frumoase, iubesti oamenii, te iubesti si pe tine, iti bate inima in piept ca si cum urmeaza sa te intalnesti cu cineva important, traiesti un fel de emotie continua si, in orice moment, te astepti sa ti se intample ceva minunat. Nici nu conteaza sau nu daca tu ti-ai dorit lucrul acela... conteaza daca Dz te crede pregatit pentru dar. Ca atunci cand vine Mos Craciun la copii... daca vede ca au ghetutele pregatite, isi lasa si el darul lui acolo, pentru ca are unde! Dar daca tu nu ai ghete... eu zic ca te apuci sa faci rost!


Cred ca cea mai mare minune a lui Dumnezeu este de a intoarce sufletele. Lucru imposibil la om (am incercat si eu dar am esuat lamentabil). Imi inchipui cat de subtil lucreaza El... se atinge de inima omului. Adica tu esti impietrit, in lumea ta, singur, in singuratatea ta, sau egoist sau mandru sau mai stiu eu ce iar Dumnezeu, prin nu stiu ce minune, isi face mila de tine. Cred ca este o lucrare foarte grea care cere rabdare si dragoste (multa si multa). I se potriveste totusi celui care este intruparea rabdarii si a dragostei. Mi-as dori sa fur si eu meseria asta de la "Al Batran", asa cum fur meserie de la cei care practica meseria mea lumeasca, dar pentru asta trebuie sa ma pun pe frecventa Duhului Sfant. Asadar... "Vino, Duhule Sfinte si te salasluieste intru noi!".

Fara nicio legatura... prin Sighisoara.

-N-o sa-i mearga bine.
-De ce?
-Ii fasaie rochia...
-Aha, asa se zice? Daca iti fasaie rochia atunci o sa-ti mearga prost?
-A, nu stiu! Ziceam ca o sa se auda fasaitul cand o sa danseze...
-Ha ha ha... dar mirele unde e??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu