16 decembrie, 2014

Duhul Sfant si principiul vaselor comunicante

Sa ne intelegem, Duhul Sfant este unul singur si El face parte din Treime (Tatal, Fiul si... Duhul Sfant). Acesta, este, cred, un fel de inspiratie divina, ceva ce noi primim de la Tatal si se gaseste in fiecare dintre noi... dar nu separat unul de altul. Adica, Duhul meu, este legat de al tau precum vasele comunicante. Ce inseamna asta? Inseamna ca atunci cand eu nu am pace, nici tu nu ai pace; ca atunci cand eu nu sunt bine nici tu nu esti bine... cu alte cuvinte, starea mea o influenteaza pe a ta. Efectul se simte mai pregnant atunci cand te influenteaza starea unei persoane mai apropiate decat starea unui strain, desi si de strain esti legat prin Duhul Sfant. Daca mama ta sau tatal tau se simt rau, tu vei simti aceeasi suparare. Daca sotul/sotia au o stare proasta, ti-o vor transmite si tie. Ei bine, aceasta "transmitere" a starii nu e altceva decat lipsa de pace a Duhului. Privind inginereste, totul are logica. Pana nu se echilibreaza lichidul in vasele comunicante, va exista mereu un dute-vino al pacii noastre interioare. Cum recapatam pacea Duhului Sfant? Prin rugaciune. Ca atare, sa ne rugam cu totii pentru pacea noastra comuna, pentru pacea Duhului Sfant. Amin!

Un comentariu: