11 noiembrie, 2014

Sfantul Mina

<<Bucura-te, Sfinte Mare Mucenic Mina, mult-patimitorule!>>

Azi l-am sarbatorit pe Sfantul Mina. Pentru cei ce nu-l cunosc, despre acest Sfant se spune ca ii ajuta pe cei pagubiti. Da. Dar... nu numai. Sfantul cred ca se distreaza cu gasirea ochelarilor sau a telefonului atunci cand le-ai pierdut insa, mai mult decat atat... Sfantul Mina te ajuta sa gasesti cele mai bune idei, dragoste pentru cineva, pace, detasare, impacare, speranta si multe altele de care nici macar nu stim ca avem nevoie. Tot ce trebuie sa faci este sa-l rogi. Este mereu bucuros sa dovedeasca celor ce nu cred puterea lui de a gasi absolut orice! De multe ori m-am distrat impreuna cu Sfantul pe seama acestora. Nu are rost sa enumar aici toate obiectele gasite pentru altii prin invocarea Sfantului. Are rost insa sa-l laud, sa-l fac cunoscut pentru a afla si altii de marea lui putere si dragoste pentru oameni. Ca atare... de cate ori aveti nevoie sa gasiti cate ceva, rugati-va Sfantului Mina!

Icoana de mai sus este facuta de mine acum 7 ani. Imi aduc aminte perfect ziua aceea pentru ca mi-a creat mare bucurie pictarea Sfantului Mina. Are sulita si scut, deci este un sfant militar. Este un sfant militar... deci noaptea dorm linistita pentru ca stiu ca are cu ce ma apara... cand vorba buna nu functioneaza, clar va functiona sulita!

Pe voi cu ce v-a ajutat Sfantul Mina?

2 comentarii:

  1. Eu mi-am facut un obicei in a-l invoca pe Sf. Mina de cate ori nu-mi gasesc cate ceva. Si culmea , chiar functioneaza!

    RăspundețiȘtergere