29 decembrie, 2020

Atelierul meu!

Dupa 4 ani (da!) am reusit in sfarsit sa imi fac ordine in balcon si sa il transform in atelier. Nu va luati dupa blocul de desen de pe masuta... e doar de decor... nu l-am inaugurat inca... dar am zis sa fac impresie :).

Anul acesta am hotarat sa renunt la cursurile de pictura pentru ca... pandemia... dar nu as vrea sa renunt la iconografie. Nu ca as fi eu iconograf... adica pe blogul asta numai icoane nu sunt! Dar, cum au aparut oaresce schimbari in viata mea care imi permit sa am mai mult timp la dispozitie (adica mi-am dat demisia!! yey), am zis sa il folosesc cu folos! Adica sa ma (re)apuc de facut icoane. Aceste este unul din obiectivele pe 2021.

Nu va ingrijorati... aveam doua joburi si am renuntat doar la unul :). Este de nedescris senzatia pe care o ai atunci cand este zi de lucru iar tu nu trebuie sa te duci nicaieri! Astept momentul asta de 6 ani si iata ca a venit. Vorba noului meu carnetel... "good things take time".


Un comentariu:

  1. Nu inteleg de ce nu am intrat pe aici, pana acum.
    Eu nu am avut curaj sa fac asa ceva. Nu stiu de ce vorbesc de curaj.
    Este vorba de o anumita inspiratie, pe care nu am reusit sa o canalizez pe acest drum.
    Imi place balconul amenajat. Iti doresc mult spor in tot ceea ce faci.
    Numai bine si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere