18 octombrie, 2014

Atelierul

Intotdeauna mi-am dorit un atelier, daca pe acest intotdeauna pot sa-l masor incepand cu acum mai bine de 10 ani, si de cate ori am avut ocazia sa intru intr-un asemenea loc magic am fost fericita. Magic, pentru ca atelierul este un loc in care se creaza, in care cei care creaza isi impart sufletul in felii si imprumuta din el obiectelor. Am avut ocazia pentru o scurta perioada de timp sa lucrez intr-un atelier de machete... pe care marturisesc ca inca il consider micul meu paradis. Orice mi s-ar intampla, cand ajung acolo, uit de toate si simt ca imi creste sufletul de bucurie asa cum se umfla vrabiile in pene. Nu am avut niciodata ocazia sa am un atelier al meu insa de azi imi creez unul... pentru ca in viata este suficient sa-ti doresti si orice vis poate deveni realitate.


Un comentariu: